yes sir

Kom hem nyss, har gått hela vägen hem från malin. jag gick när klockan var tio över.. och nu är den snart fyra!! det var jobbigt vill jag lova :)

Igår blev det en vanlig myskväll med malin. Vi kollade först på melodifestivalen, som för övrigt inte var så bra. haha, det var första gången jag såg det, det här året. sen kollade vi på väääärldens dåligaste film. kommer inte ens ihåg vad den hette, såå dålig var den. vi kollade kanske en halvtimma, sen stensov både jag och malin. sen kom malins mamma in, och skulle säga nått. så såg hon att vi hade somnat, och klockan var nog inte mer än halv tolv. det tyckte hon var lite kul.. HAHA!

Nej, nu ska jag bege mig moot duschen ;)

Puushaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback