shit my goood ;)

Jennifer skrämde mig rätt rejält innan. haha, nästan så man går på hennes hemska skämt! vi försökte lura malin med.. men hon är så himla smart så det går inte. hon kommer på det direkt. sen när malin inte var vid datorn, så försökte jennifer locka henne.. med msn-ljud! guud, jag skrattade så mycket så jag låg på marken! :D haha!

Nu har jag pratat med pappsen, och vi har bestämt datum för min tatuering nu. det blir den 18 april. vet inte vad jag ska göra, eller vart jag ska ha den än. men det är ju ett bra tag kvar.. så jag hinner väl tänka ut det, hehe ;)

Imorgon ska jag och malin hem till mamma. det är första gången malin är där, så det ska bli spännande. hahaha. vi har redan planerat massa saker vi ska göra. men jag säger inte vad, för det är pinsamt! men det kommer bli kul iallafall :D :P

Nej, nu blir det nog sängen tror jag!

Pusshaaaj <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag hoppas att du vågar göra den denna gången! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback