rebecca, pucko ;)

Dagens roligaste kommentar var iallafall, när jag och rebecca var ute och rökte.. så kom en som heter martin och skulle också röka. så sa han till rebecca:
M: jag tror jag börjar bli sjuk, eller så är jag bara hungrig. hela kroppen är helt slapp liksom!
R: jadu, det är inte lätt när man inte vet vad det är för fel på en!
HAHA, det var riktigt kul faktiskt :)

Känns rätt bra, för idag har jag lagt undan två par byxor. ett par svarta och ett par gråa! äntligen, det behöövs ska jag säga, eftersom alla mina byxor har spruckit! jag kanske har gått upp ett par kilo?! haha. en annan sak som också känns väldigt bra, är våran sovmorgon till ett imorgon :) yehaaa...

Pusshaaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback