herregud :)

Gårdagen blev ganska bra ändå. förutom att jag sov kanske halva kvällen. haha, men dom vakna stunderna var härliga. fast jag och malin höll mest till på golvet. jag och jennifer hade en liten tävling med, men det blev oavgjord. det får bli revanch nästa gång :D

Idag har jag varit med malin. eftersom hon sov här, så har jag varit tvungen att stå ut med henne heeela dagen lång. nejdå.. det har varit riktigt trevligt faktiskt! vi var så sugna på nått gott innan, så vi gjorde smulpaj. haha, den blev huur god som helst :)

Nu ska jag bara ta det luungt, resten av kvällen.. för en gångs skull ;D

164745-46

Pusshaaaj <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var mest du som höll till på golvet! men men ;D

2007-02-12 @ 11:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback