en helt vanlig måndag!

Idag har jag varit med malin. vi var tvugna och gå till Coop och handla. hahaha, så är det när man bor själv! vi hade med oss en lååååååång inköpslista, och det tog ett bra tag innan vi hittade allting. men jag har ingenting emot att vara på Coop. jag och malin proade faktiskt där i nian ;D

Sen när vi skulle gå hem, fick jag bära två påsar, och malin bara EN! ändå hem till villastan. såå elak är hon.. så säger hon att hennes är jobbig att bära. tänk då vad jag fick stå ut med. men vi kom ju hem sen iallafall! efter några vilopauser på vägen. det är huvudsaken ;)

"Tonfisk lukar död jävel!" haha, malin är allt för goooo ;D

Pusshaaaj <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

det var fan varu har skickat massa inlägg då? haha.

2007-02-05 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback