efredo

Nu var det ett bra tag sen jag skrev i bloggen. har inte hunnit helt enkelt! haha, häromdagen var malin med mig hemma hos mamma för första gången. har nog aldrig sett någon vara så rädd för ett par ankor! kul var det iallafall.. vi matade ankor genom köksfönstret. det ska vi inte göra om mer. såg ut som vi hade alla sveriges ankor utanför fönstret. tur att dom inte kan flyga, för då hade det varit kört :D

Och idag har jag varit med både malin och jennifer. eller aa, först var det bara jag och malin! hehe, men sen mötte vi effepuffen. när vi hade mött henne, gick vi och åt pizza.. sitter aldrig fel! den skönaste kommentaren var nog malins:
- Detta lägger sig direkt på hakan flickor! :D

Låter inte så himlans kul
, men det var det! sen gick vi och köpte hårfärg, för jag och effepuffen skulle färga håret. men när vi kom hem upptäckte vi att det var stopp i badkaret, HAHA! så det tar vi imorgon istället. sen blev klockan sju, och malin åkte hem. såå var det bara jag och jennifer kvar ;D

Numera är jennifers namn Efredo. orkar inte riktigt förklara varför, det är en låååååång historia. men kul var det iallafall! haha, låg på golvet och skrattade. men "vissa andra", tyckte nog inte det var så kul. men dom har ju för fan ingen humor isåfall :)

Nu funderar jag på om jag ska färga håret.. eller så väntar jag tills imorgon, och gör det med jennifer ;D

Pusshaaaj <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

go for it biatch *FNIZZ* ehm.

Postat av: C

haha, moooget värre effepuffen :D

2007-02-15 @ 22:11:03
URL: http://carolineliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback