NYKTERT


(Sum 41 - noots.. yum)

 Nu har vi nyktrat till allihopa. jag och malin sitter här på varsin dator.. ja tro det eller ej, men malin tog med sin bärbara dator hit för att överleva natten. jennifer har somnat för längesen, hon ska nämligen åka till sin sommarskola imorgon. stackars jennifer! jag och malin ska snart ner och laga falukorv. det ska bli jävligt gott måste jag säga. börjar bli riktigt hungrig, haha.

Imorgon ska vi in till stan och kolla på salem. ska ringa anna och dom och fråga dom ska med. eller aa, vet redan att dom ska in till stan, så det är väl bara ringa och bestämma en plats. sen ska vi träffa sjöbos också, det var lääängesen :)

Nä, nu måste jag ha mat. ska städa litegranna med. blä, hatare! men men, ska tvinga malin att hjälpa mig imorgon, så slipper jag göra allt ensam. hon är min slav, muahaha!

TJARÅ <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag hade inte alls somnat för längesen för du satt och sjöng till josh groban! HA.HA

2007-08-02 @ 12:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback