MHM


Jag har verkligen ingenaning varför jag gillar den här låten.
Men på nått konstigt sätt, så gör jag det :)

Jag har kommit fram till att jag måste verkligen vända tillbaka dygnet. det här sommarlovet har jag vänt på dygnet totalt. har gått och lagt mig runt 4-5 varje dag, och eftersom jag lägger mig så sent, resulterar det i att jag även går upp sent. har en aning om hur det kommer gå nu när skolan börjar om två veckor!
helt sjukt, går inte fatta att vi faktiskt börjar skolan om två veckor. det här sommarlovet har gått så jävla fort. ändå har jag inte hunnit med allt jag vill göra. har t.ex inte ens varit på liseberg än! och då är det katastrof. men jag har bestämt att det får bli nu inom den närmsta veckan, nu när wrood kommer hem och allt! längesen man såg den krabaten. hon är säkert helt cepebrun nu. alla är bruna nu för tiden tycker jag.. haha :D

Nu har jag gjort min vardagliga rutin. med andra ord, jag har kollat på Jay Leno show. överraskande nog så var det faktiskt roligt idag, tro det eller ej! men men, känner att jag bara skriver för att jag känner mig tvungen nu. har inget intressant att skriva ändå.

Nu ska jag gå ner och kolla på en film som började på femman precis. den verkade bra tror jag, haha :)

Tjarå <3

Kommentarer
Postat av: niklasb

Tyvärr, min käre bloggare. Så håller jag inte med dig där, låten som du lagt upp var inte så bra som jag hade hoppats. men resten av inlägget var bra=)Hur mår du förresten??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback