död?

Seriöst, jag börjar bli lite rädd för mig själv nu. jag har drömt typ fyra nätter i rad att jag, eller någon jag känner dör. inatt t.ex drömde jag tre drömmar. i en dröm kom det fram en person till mig och tvingade mig att döda en av mina bästa vänner, sen gå ut genom en röd dörr. så jag dödade malin, vilket jag verkligen inte ville! sen kollade jag bakåt och hon låg helt sönderstyckad, i mitt kök! sen när jag gick ut genom dörren, andades jag in en giftig gas som gjorde att jag också dog. man kände typ hur det stack i lungorna, och det var helt sjukt!! sen har det hållt på så nu ett bra jävla tag. har vaknat varje natt av att mitt hjärta slår i 180, och det känns som jag bara vill skrika allt jag kan.
haha, helt jävla sjukt jaopp :)

Idag skulle vi målat som sagt. men vädret tilltalar mig inte så värst mycket. så vi ska åka ut tidigt imorgon eller nått sånt. vill bara bli klar med alla jävla brädor! dom tar dör på mig.

Nu ska jag sysselsätta mig. ska gå över till linda och fråga om hon vill färga mitt hår eller nått liknande :D

Tjarå <3

Kommentarer
Postat av: Malin

för ett tag sen drömde du att en lastbil körde över mig och nu att jag ligger sönderstyckad i ditt kök! du är sjuuuuk kvinna ;D

2007-08-09 @ 16:13:58
Postat av: niklasb

Svar; Hahaha äntligen någon som håller med mig, den är verkligen gräslig. hur mår du?=)?

Postat av: C

men malin! det är saaaaaaaaant :o

2007-08-09 @ 20:39:22
URL: http://carolineliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback