alla måste vi klaga ibland

(tänk om..)

Fy fan,
jag kommer inte ihåg när jag var på sånt här humör senast. jag måste verkligen ändra på hur jag är, och hur jag beteer mig. för jag har mina aningar om att jag är precis likadan som en annan viss person är. som jag nämnde i det tidigare inlägget. jag ska bli perfekt. ska inte bli sur över minsta lilla. jag ska vara snäll, inte tappa humöret för ingenting. min stubin kommer vara 5 meter lång! till skillnad från vissa, som bara har en stubin på ungefär 1 milimeter.. om ens det!

Det går verkligen inte förklara hur mycket jag hatar en viss person just nu. förlåt mig, men bläääääää! det är ungefär det enda jag har att säga.

Dubbelmoral, något jag hatar som fan! jag vet att jag kanske inte alltid är jättesnäll och allt det där, men det här tar fan priset. usch usch usch, jag kan spy på dig just nu :(

Jag ska dra iväg nu, ska supa mig riktigt jävla redlöst full. har inte planerat att komma hem inatt.

Måste bara poängtera att jag låter som ett jävla emo-barn just nu, som ska skära sig när som helst. men nej.. jag är bara på riktigt dåligt humör! det är allt. sen vad folk tycker och inte, det bryr jag mig inte om!
Men nu har jag iallafall fått skriva av mig, tack och lov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback