23.10


(Lifestyle of the rich and the famous)

 Nu sitter jag och malin här efter att ha kollat på Heroes två dagar i rad. måste säga att det är den bästa serien jag har sett på länge. inte bättre än OC och dom serierna såklart, men jag kan rekomendera den! haha, nu låter jag som en sån där viktigpetter, muhah. men bra var den iallafall.
vi har kollat 17 avsnitt (!!) och nu har vi inga kvar att kolla på. jag hoppas malin får skivor med nya avsnitt snart. man kan nog säga att jag har blivit besatt av den serien.. jaopp det kan man. BAAAAH, ge mig mera Heroes :D

Som ni kanske förstår har alltså min och malins dag spenderats framför teven. var ute ungefär 3 minuter när vi skulle hem till mig. gick ut, och in från bilen typ, haha. sorgligt men sant dock! men imorgon, då blir det andra bullar. det räckte inte med att måla tre dagar hemma hos mamma.. tre hemska dagar förövrigt, utan nu ska jag och malin hjälpa pappa och måla imorgon och på söndag. men eftersom det är pengar inblandat så gör jag det så gärna. och det ska blir sol imorgon, maaassa sol! så jag ska måla i min bikini. kan det bli myyyyywsigare?! haha, noepp. inte enligt mig :)

Eftersom vi ska upp halv nio imorgon, så ska vi nog gå och lägga oss rätt så tidigt idag. men jag känner på mig att vi kommer lägga oss sent ändå. för jag ska bannemig se Jay Leno show! missar jag det får jag ångest. haha, och eftersom det inte börjar förrens 00.45 så får jag vänta ett tag till.

Nä, nu ska jag faktiskt bege mig ner mot duschen. lämna malin här uppe ensam, hon har ont i magen, så hon kan ändå inte röra sig, spooookey :o

TJARÅ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback