21.00



Hur ska man beskriva min helg?
hmm.. om jag skulle få beskriva den med ett ord skulle det nog vara: annorlunda. och anledningen till det, är att jag och mina kompanjoner har inte festat dom här dagarna. inte nått! men jag har förstått nu, att man behöver inte vara ute precis varenda helg och supa sig redlöst full. man kan ha kul ändå. och förresten blir det mycket roligare om man bara är ute någongång ibland.

Iallafall.. igår var jag med malin. när hon kom hit, hade hon med sig en äppelpaj och en rabarberpaj som hennes mamma hade skickat med, haha. dom satt veeerkligen inte fel. så gick det med dom två kilona jag fick för mig att jag hade gått ner. på kvällen drog vi till city och köpte hårfärg. jag köpte ljusa slingor, och malin köpte mörkbrun färg. vi kom hem, la oss framför teven, då jag helt plötsligt kom på att jag var väääldigt sugen på godis. men eftersom det var åskoväder ute, så kände jag inte alls för att gå ut. men efter många om och men tog vi cykeln och cyklade upp. när vi var halvägs kom det världens jätteblixt, så vi vände tillbaka! men när vi hade gått 5 minuter, var jag så godisugen, så vi vände, cyklade fort som fan upp till city, köpte det vi skulle, sen hem igen.

Kvällen slutade med att vi färgade håret. klockan var TVÅ på natten dock. men vad gör man inte lixom? sen somnade vi i varsin soffa. ja, kvällen blev bra, utan alkohol :)

Pappa kom inte hem varken igår eller idag, så jag fortsätter min "ensamma period". trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag vill att pappa ska komma hem. iallafall en dag eller nått, haha :D

Nu ska jag dra till city och köpa godis.

Puss påre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback