20.07


(I'm the one that loves you lately..)

Jag har en konstig känsla i magen. jag vet inte riktigt vad det är. det typ kicklas och jag ler konstant. haha, fråga mig inte vad det är, men jag är glad iallafall! det är väl huvudsaken. någon har sagt: du är väl kär?! men jag säger det igen, NEJ! för även om jag hade varit det, så hade jag inte haft en aning om i vem isåfall? haha, så naaej. och förresten så är jag inte personen som går och kärar ner mig i någon. så det så! jag är väl glad helt enkelt. that's it :)))

Skolan var bra. har skrattat som en jävla idiot. och nu börjar jag förstå varför "vissa" i klassen tycker jag och malin är jobbiga. jag hade själv inte tyckt det var kul att ha genomgång när några sitter och fnissar som två galningar nere i hörnet. okej, jag har skitkul, haha. men dom andra tycker jag synd om. nu ska jag bannemig skärpa mig! som om, muhah :D

Orkar inte skriva mer! eller joooo, juste!
MALIN FYLLER ÅR IMORGON!
GRATTIS MALIN <33333

Nu ska jag duuuuscha :)

Tjarå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback