19.12


Älskar, älskar, ääälskar den :)

Nu har det varit en sån där period när jag inte orkar skriva i bloggen överhuvudtaget. och det ursäktar jag för, haha. har helt enkelt haft fullt upp med skolan och allt sånt där. men nu är jag på G igen :)

Skolan började i onsdags, som alla kanske redan vet. första dagen var rätt skön, och torsdagen och fredagen med. men den här veckan har varit skit! börjar tidigt, slutar sent, ingen sovmorgon överhuvudtaget. det hela blir inte bättre av att lektionerna är långa som fan. idag tillexempel hade vi två timmar tidningsjournalistik, sen efter det hade vi två timmar sammhällskunskap. och jag måste säga att det går himla segt! men är man bara på rätt humör, så går det väl rätt fort.

Nu går malin i min klass. som alla nog vet vid det har laget. det är kul. skitkul. känns som dom här två åren kommer bli bra. och nu säger jag inte att ettan sög, eller något sådant. för det gjorde den icke! mina andra flickor är preciiiis lika bra. jag och malin har en liten hemlighet i skolan som bara vi vet. HAHA, det är en roolig hemlighet, och säger jag den skulle nog dom flesta utbrista i skratt och tårar. så jag låter bli. men det är kuuul :)

Nej, nu får det nog faktiskt räcka för den här gången. jag måste läsa 20 sidor i min tvenskabok nu, och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon i skolan! jag fasar verkligen för morgondagen. den är lååång, och tråkig.

Förövrigt har vi dom snyggaste, jävla ettorna som finns på våran skola. YUM!

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback