19.05


(kommer aldrig sluta gilla den här.. )

Igår var det fest som gällde. och det var mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara. alla vi som var där, fick dock i oss lite fööör mycket av det goda. endel åkte hem för dom mådde så dåligt, medans resten av oss stannade kvar och fortsatte supa. haha, för dom som undrar vart vi var, så var vi på 18-års fest hemma hos en som heter Ville. mycket trevlig pajk det där.

Kvällen för mig och malin slutade som så att jag kunde knappt stå upp, och inte heller malin. så en viss Joakim fick leda oss hem.. heeela vägen hem. två gator är inte så fruktansvärt långt faktiskt. iallafall, så kom vi hem runt 03.30, och då var jag riktigt jävla trött. så jag däckade i köket på två stolar. men när jag vaknade imorse, så låg jag i soffan. och jag har verkligen ingenaning om hur det har gått till!? minnesluckor.. behöver jag säga nått mer :)

Aja, kul var det iallafall. och nu ska jag dricka flera liter vatten. yum?

Tjaaaarå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback