18.23

Om mina beräkningar stämmer, så var det fyra dagar sedan jag uppdaterade min blogg. känns som en hel evighet måste jag säga. men nu är jag på G igen, muhah :D

Anledningen till att jag inte har uppdaterat, är att jag och malin har målat. vi har målat som aldrig förr! vad har vi målat? jo, närmare 160 brädor och 160 lister. jag tror jag kan säga med säkerhet, att det är dom värsta tre dagarna i mitt liv. jag vill varken se, eller känna lukten av målar färg igen.. någonsin! men dessvärre har jag turen att få måla några timmar imorgon också. men då är det sista dagen som tur är! har bara 60 lister kvar att måla. sen är pengarna mina! jag måste säga att det har varit lättförtjänta pengar. och att man har fått en liten solbränna på köpet skadar väl ingen?

Nu skrev malin till mig på msn att hon har fått en kattunge. jag gillar inte katter, inte överhuvudtaget. men kattungar är söta, dom klarar jag av! så jag får väl dra dit någondag och checka läget :)

Nu ska jag duscha och lite så :)

TJARÅ <3

Kommentarer
Postat av: niklasb

Hej. Måste bara säga att din blogg är otroligt bra, faktiskt ärligt talat. keep going
jag kommer absolut fortsätta läsa denna=)

Postat av: C

oh, tack skaru ha :)

2007-08-09 @ 02:17:15
URL: http://carolineliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback