14.36



Nu är jag inne på min tredje vecka då jag är ensam hemma. måste erkänna att det har gått bra, faktiskt. det trodde jag aldrig. den enda saken som är lite negativ, är väl att jag inte har någon som helst mat kvar. haha, jag har svultit mig själv i tre dagar nu. men jag tror min kropp har vant sig, för jag är inte hungrig nu för tiden. skulle ju kunna släpa mig upp till city och köpa mat. men det regnar och åskar ute, så nej tack.

Pappa kommer hem idag iallafall, så jag ska gå ner och städa lite snart tänkte jag. jag skiter i att städa övervåningen, för pappa är aldrig här uppe ändå, muhah. fyra rum mindre, wihoo. men där nere ser det ut som fan. jag hatar att städa, jag hatar det verkligen! men jag gör vad som måste göras :)

Senare idag ska jag vara med malin. vet inte riktigt om hon kommer hit, eller om jag ska till henne. vi höll på att prata om det på msn, men vipps så började det åska och hon loggade ut fort som fan. hahaha, så vi får se hur det blir! vet inte vad vi ska göra.. men jag vill på fest, fest, fest. mjooo, det hade suttit fint nu, eller vad säger ni? :D

Nä, nu blir det städning. fy faaaaaan. bara hålla tummarna att jag överlever :(

CIAO <3

Kommentarer
Postat av: niklasb

jaaa alltså skolan, fyfan. bilken jävla skit grej det är alltis. l'ngtar inte alls tillbaka en stund.. gör du?

Postat av: niklasb

jaa exakt, vännerna vill man ju såklart träffa men lektionerna suger helt o hållet. jaa jag ska börja andra året! du då???

2007-08-12 @ 14:43:52
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Natalie

Den där låten är så skön!!
Söt blogg du har..
Vore kul om du kunde kolla in min blogg och kommentera lite då och då.
Jag skiver om mode,inredning,nyheter och annat smått och gott.

2007-08-12 @ 16:37:51
URL: http://nattas.webblogg.se
Postat av: sofie

haha, lycka till med städningen!

2007-08-12 @ 18:10:39
URL: http://soffiy.blogg.se
Postat av: sofie

hehe, så bra;)
ha en trevlig kväll!

2007-08-12 @ 20:55:06
URL: http://soffiy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback