11.05

Gick upp såhär tidigt endast idag. det är en sak som är säker. trött är jag, trött som få. skulle diskutera en sak med jennifer och malin, vilket slutade med att jag sket i allt, haha. så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra idag. eftersom det inte blev göteborg så.. jag vill gå på bio. ciao bella för att vara exakt. sitta i en vaarm biosalong, med massa godis och cola, yum. någon som vill följa med mig? :)

Jag skulle som sagt till göteborg idag. var tänk att vi skulle ner några stycken och bara chilla. men när jag tänkte efter så är det inte värt det. tänk om det kommer värsta regnskuren, och vi sitter där ute. helt ensamma. haha, nä.. då är jag hellre hemma. tänkte att jag ska dra med klasstjejerna på bio. om nu inte malin och jennifer ångrar sig, vilket är osannolikt :D

Imorgon får jag måla själv. det känns.. ehm, surt? ingen att prata med på hela dagen. den enda positiva saken är väl att jag tjänar dubbelt så mycket pengar. men lixom, pengar har jag gott om just nu. haha, my cashflow is nice. muhah. äsch, jag tror det löser sig, jag har inget emot att måla ensam. och om malin inte vill, så kan jag icke tvinga henne. hade dock varit roligare om lille malin var där :)

Nu ska jag soooova.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback