02.10


(it tooked you to long to call me back, and i wont just forget that..)

Nu sitter jag här mitt i natten, som vanligt framför datorn. den där saken jag nämnde om att vrida tillbaka dygnet, har inte börjat bra för min del. lixom, jag kan inte bara vända tillbaka det för fort. måste börja med en timma om dagen, haha. så idag är mitt mål att vara i sängen klockan 03.00.. senast! får se hur bra det går.

Nu har jag sagt typ tre dagar i rad att jag och malin ska måla klart dom sista brädorna ute hos joakim. men grejen är att det har varit fult väder varenda dag, så vi har inte kunnat göra det. men nu är det bestämt att vi gör det på måndag istället. då ska det bli skiiinande sol. och vi får inga pengar förrens alla brädor är målade. så jag vill bara måla klart alla så fort som möjligt. money money money..

Pratade med amanda idag. vi bestämde att vi ska träffas någondag nu snart och fika. ska bli skeeetskoj, för det var verkligen längesen nu. kommer knappt ihåg hur hon ser ut! eller jo, det gör jag faktiskt. iallafall, så det ska bli roligt. saknar henne som bara den :)

Har verkligen inget vettigt att skriva om idag. kan nämna en sak, så har jag det gjort. jag och malin ska färga håret imorgon. malin ska hjälpa mig att göra ljusa slingor. förhoppningsvis blir det bra den här gången. kan ju hända att jag ser ut som ett ljushuvud efteråt, men det går att fixa :D

Nu ska jag gå ner och göra te. mums, det är malin som har fått mig att dricka te. har inbillat mig att det är nyttigt, men grejen är att jag lägger i FEM sockerbitar :/

GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: niklasb

Du har det trevligt på natten du=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback