02.00


(för att jag äääälskar den här låten, jaopp!)

Nu har jag legat framför teven hela kvällen, och jag måste säga att det känns inte bra! jag är en sån person som inte bara kan ligga helt tyst och kolla på teve en hel kväll, för då blir jag helt sjukt rastlös. jag måste iallafall ha någon att prata med, och eftersom jag är ensam hemma nu, som så många andra kvällar förut, så har jag absolut ingen att prata med. herregud, inte ens busan är hemma. för dom som undrar, så är det min hund, miwhwih. så om jag ska sammanfatta den här kvällen med ett ord, så måste det bli: ensamt! tror jag sammanfattar den bättre med två ord: tråkig och ensam :)

Har legat och kollat på Jay Leno show nu iallafall. jag tycker inte det är så speciellt bra, men jag har fått det som en vana att alltid sätta på teven klockan 00.35, när det börjar. haha, men även om jag inte gillar det speciellt mycket, skrattar jag alltid ett antal gånger under programets gång :D

Imorgon ska jag och malin måla klart dom sista brädorna till huset pappa håller på att bygga. det är inte så mycket kvar nu. vi har räknat ut att det kanske tar 3-4 timmar eller nått. jag är nöjd sålänge jag får mina pengar, och sålänge det inte regnar! jag vill inte att det ska bli sol längre, eftersom jag har bränt mitt ansikte som in i bomben. kan fan inte ens le längre. haha :D

Sen undrar jag en liten sak. hur kommer det sig att ingen uppdaterar sina bloggar längre? jag har nog iallafall 10 stycken jag brukar läsa varje dag. men nu verkar det som alla har gått och dött eller nått. skärpning tycker jag minsan :)

, nu ska jag gå och lägga mig i tid för en gångs skull!

Godnatt, tjaaarå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback