01.25

Ännu en natt framför datorn. eller aa, iallafall 20 minuter. jag håller nämligen på att kolla på en bra film. eller nej, ska jag vara ärlig så suger den järnet! handlar om övernaturligt stora anakondor. enda anledningen till att jag överhuvudtaget kollar på den, är att huvudpersonen är dööösnygg. att hans tröja är genomblöt så gott som hela filmen gör heller ingenting, haha!

Imorgon ska jag upp klockan 9.00. hur fan ska jag orka? malin kommer hit runt tio, sen åker vi kanske 10.30. vi ska nämligen måla imorgon. jippeeey? blä, hoppas fan det blir fint väder, och hoppas fan vi får våra pengar snart, så vi kan åka till göteborg och shoppa ALLT :)

Nu ska jag se klart filmen!

Puuuuuuuuuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback